نقره جات مناسب آقایان


نوشته شده توسط : بهمن

پژوهش های علمی پزشکی نشان می دهد، طلا بر گلبول های بدن مردان تأثیر منفی می گذارد، درحالی که بر گلبول های زنان تأثیری ندارد و این امر به دلیل وجود لایه چربی میان پوست و گوشت زنان اتفاق می افتد، این لایه مانع تأثیر اشعه های عنصر طلا بر روی گلبول های قرمزخون در زنان می شود. پژوهش های فراوان علمی دیگر نشان می دهد که اشعه های طلا نقش منفی بر روی هورمون های جنسی مردان دارد درحالی که اشعه های زیورآلات نقره برای آقایان و خانمها چنین تأثیری ندارند. از این رو میتوان نتیجه گرفت که زیورآلات نقره برای آقایان بهترین انتخاب محسوب میشود چرا که در کنار زیبایی و درخشش آثار منفی نیز بر روی بدن آنها ندارد. این فلز صدها بار بیش از سایر مواد ضد عفونی مؤثر است و 650 میکرب را از بین می برد ، شاید خود شما که همیشه یک انگشتر نقره با نگین عقیق در دست دارید اطلاع نداشته باشید که چه خاصیت بزرگی در این فلز گرانبها هست و چگونه بدون این که خود بدانید مراقب سلامت شماست.
اخیراً دکتر هاری مارکراف استاد پزشکی دانشگاه سانت دویس پس از آزمایش های متعدد اعلام کرد که نقره صدها بار بیشتر از سایر داروهای ضد میکرب و ضد عفونی، میکروب ها را از بین می برد و به نظر این پزشک هر یک از انواع داروهای ضد عفونی حداکثر میکرب های شش بیماری را از بین می برد در حالی که نقره به تنهایی می تواند 650 نوع میکرب را نابود کند بدون این که مانند دیگر ضد عفونی کننده ها عوارض بعدی بر جای گذارد.

زیورآلات نقره برای آقایان انتخابی هوشمندانه است چرا که به علت استحکام بالا، قابلیت استفاده روزانه را داشته و شما آقایان عزیز می توانید از آن برای مدتی طولانی استفاده کنید بدون اینکه تغییری در آن بوجود آید. لازم به ذکر است زیورآلات نقره بر خلاف اکثر بدلیجات قابلیت آبکاری، حکاکی و پرداخت دارند و در نتیجه زیورآلات نقره می توانند برای شما مادام العمر کارایی داشته باشند. از طرفی زیورآلات نقره نسبت به طول عمر و مزایای فراوانشان دارای قیمت مناسب می باشند.

رنگ خنثی نقره (خاکستری) باعث می شود، زیورآلات نقره برای آقایان از نظر رنگی مناسب بوده و با هر لباسی ست شود. همچنین با توجه به رنگ خنثی آن می توانید آن را به همراه حلقه عروسی تان استفاده کنید بدون آنکه کوچکترین ناهماهنگی در ظاهر شما بوجود آید.

ادامه مطلب نقره جات مناسب آقایان ....





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: